Thursday 6 February 2014

misi meraih undi katenya

assalamualaikum

entry basi  yang kekal jadi draf sebab empunya blog yang konon2 bz x siap mengarang. ;p

ini kisah bakal ahli keluarga yang baru. pengganti seseorang dari masa lalu dan seseorang yang bakal rapat dengan aku. mungkin la. o_O

kak ina ni sepupu yang paling tua antara sepupu sepapat yang lain. kitorang rapat sebab masa kecik2 dulu dia la yang melayan aku 2 beradik. yang dengki kitorang pon die jugak. huhuhuhu 

apepon.. doakan yang terbaik je untuk dia. semoga dia bahagia dengan pilihan yang baru ni nanti.

setiap orang berhak untuk membahagiakan hidupnya sendiri walau mungkin perlu berusaha berkali2 sebelum memiliki kebahagiaan itu.

bakal suami dia ni pandai pulak sesuaikan diri dengan family kitorang ni. ade je idea nak sembang, nk beramah mesra gitu. ;p

siap sponser bbq lagi. muahahahahah!

usaha betol cik abang tu nak mengambik hati. tapi, maaplah ye. awak je yang sakan kipas bbq tu. kami makan je sampai licin. ;p

nyembang kemain dengan semua orang, kecuali diriku. maap ye bang, saya sekarang slow sikit.nak sembang pon taktau pasal pe. menjawab bila ditanya je. tapi bukan sombong ye. saya ok je sebab bukan saya yang nak kawen ngan abang. ;')

esoknya...
setelah 2malam dia tu berkampung kat rumah atok, sekali pandang macam dia tu satu kapal pulak dengan kitorang yang balik cuti2 ke kampung. sampai.masa nak balik.

tenkiu la untuk kfc tu ye. saya tak teringin sangat nk makan kfc tu; tapi nak jaga hati punya pasal saya ikot je la. pluss,, saya nak posing dengan anak2 saya je.^___^

cepat2 kawen ye. x saba nak posing atas pelamin korang pulak. :)


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati