Thursday, 14 March 2013

Mencari masa untuk disewa

Assalamualaikum...

Mac sudah.

Masa memang sangat-amat-terlalu cepat berlalu.

Bangun pagi★pegi opis★pegi poslaju★balik keje★ambik anak2★balik rumah★

Rutin setahun kebelakangan ini.

5hari seminggu

Isnin lemau,,
Alih2 dah sampai ari kamis.

X sedar langsung!
Semakin tua jugak. =_=

Balik keje ambil anak2. Dinner. Tgok farish buat keje sekolah dia.

Boleh dikatakan hari2 ada keje sekolah. Phew~

Balkk keje mandi. Lpas maghrib makan. Balik.rumah dah dekat jam 9 malam.

Farish pulak,, selalu x tido siang. Maka malam2 macam ni dia dh mcm 'diawang2an'.

Contoh sekarang ni,, dia dh tido pon sblm siapkan homework. Dulu selalu jugak push die. Lately je mommy slow down. Cuba beri ruang pada dia. Sebab dia pon baru 3tahon++ kan.

Kesian. Ibu xtau nak susun masa macam mana lagi.

Balik jam 5 ptg. Sampai rumah mak 530. Budak2 mandi.siap-siap. Paling awal jam 6 bru gerak balik rumah kami.

Ibu plak mandi. Siap2. Lps tu makan. Kalau mcm ni ibu masak, so guna lebih masa. Makan jam 8lebih. Lps.makan farish mintk susu. Mintak ipin dan barney dia. Las2 tido. Hurm..

Sok pagi2 jam 7 dia bangon. Siap2. Mana sempat nak buat keje sekolah kan?

Korang yg ada anak sekolah. Ada tips tak?

Sampai bila nak mcm ni kan. Stress dgn diri sendiri. T_T

si buah ati

posted from Bloggeroid

Terima Kasih

1 comment:

  1. kat rumah nenek dia,dia tak nak buat kak?

    ReplyDelete

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati