Saturday 5 July 2014

Iftar together

Assalamualaikum,,

Bulan ramadhan,
Bulan ibadat,
Bulan dimana offer buffet ramadhan paling banyak,
Jemputan berbuka puasa pon bertimpa-timpa
Jadi, lupakan saja niat nak turun berat badan menjelang raya nanti. ;p

Awal-awal lagi dah ada jemputan berbuka anjuran bank rakyat. Ni boleh dikatakan aktiviti tahunan diorang. Tempat pon memang kat sini je, cuma ada satu tahun tu diorang buat kat kedai seafood tapi tahun berikutnya kembali ke sini.

.PRIME CITY HOTEL.

Ni je la hotel yang paling ok kat kluang. Kebanyakan function memang kat sini, kalau ada vvip pon memang kat sini tempat menginapnya.

Tahun ni istimewa sikit sebab 2x dapat jemputan berbuka kat sini. Pertama memang bank rakyat taja, kedua tu khas untuk bahagian pembiayaan. Ok la dapat sponser cenggini, harap-harap ada lagi nanti.

Settle majlis anjuran bank rakyat tu. Kita plan majlis berbuka khas untuk staf kastam kluang pulak. Tapi tak la melibatkan semua, cuma yang pengurusan je. Kitorang pilih nak berbuka kat kedai je.

Meja panjang dari hujung ke hujung. Seronok la sesekali berkumpul ramai-ramai. Sebab tak la makan banyak mana pon, cuma lebih pada nak berkumpul spend time bersama lepas waktu kerja.

Bila kerja, kita kerja.
Bila enjoy, kita enjoy la.

Yang part kastam ni mungkin boleh diteruskan untuk tahun berikut. Lain kali request meja bulat so semua boleh bercakap takde la terasa nak kena jerit-jerit sebab duduk jauh sangat. Hahaha!

Selebihnya,
Aku bersyukur sebab ada kawan macam diorang. Yang sedia terima aku seadanya, yang memilih untuk terus bersahabat walaupon ada segelintirnya yang memilih untuk menjauhkan diri dari aku.

Tenkiu sahabat. Semoga semua ini berkekalan selamanya. ;')




















posted from Bloggeroid

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati