Monday 17 November 2014

Tak ada rezeki

Assalamualaikum

Harini hujan gerimis sepanjang masa. Mata kuyu sambil ketuk2 keyboard nak siapkan list tetamimu untuk majlis amanat pengarah nanti.

Lepas jemput farish balik sekolah, terus ke hospital kluang.

Salah sorang opismate ni keguguran,
preggy anak yang ketiga.

Mungkin memang bukan rezeki dia kalini, gugur pada usia kandungan yang hampir bulan ketiga.

Alhamdulillah, selamat menziarah. Mungkin ada yang terasa janggal, tapi niat aku cuma satu. Aku menziarah atas ikatan silaturrahim. Rasanya tak elok kalau aku sedia maklum tentang hal macamni, tapi aku berdalih untuk mengelakkan terjumpa sesiapa.

Aku ikhlas mempamerkan simpati. Aku cuma harap kalau satu masa nanti ujian macamni jadik pada aku, akan ada lagi kawan-kawan yang datang menziarah.

Hidup ni kan macam roda yang berpusing. ^_^

Apepon, semoga cepat sembuh & ada rezeki lagi nanti.

=)


posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati