Friday 21 November 2014

Harini hari cuti


Berteman dengan buahhati harini.
Ada adik & ayah jugak.
Hari cuti hujung minggu.

Harini breakfast kat kopitiam jek. Kopitiam sederet tempat adik kerja, so bolehla pelawa dia sekali. =)



Nak jugak welfie together.
Sebelom pic ni, dah mintak ayah tolong capture kan. Tapi ade jek yang tak kenan kat mata aku.


Fareeq wat perosak gambo.
Stress jap.
T__T



Kemahen subur lagi pipi aku nih.
Tak tau la pakai baja ape sampai jadik begini sekali.*nanges*

Kebetulan de promo kat sini arini, dapat save banyak jugak. Langkah kanan la nampaknya kitorang arini.


Telo ni untuk dia.
Laju je telan lepas dh tuang pepper sikit. Budak ni makan tak bubuh kicap, sebab die bukan penggemar tegar kicap macam farish.

Nasi lemak telor untuk aku,
Bubut ayam untuk adik,
Mee sup untuk ayah,
Telor separohmasak dengam sandwich cheese untuk fareeq.

Siap makan tu tak kemana dah.
Balik rumah dengan niat nak mengemas rumah.

Tetiba jek rajin.
Habes satu rumah aku sapu pastu mop.
Tilam aku jemur bawah matahari, karpet aku angkot tepok habuk, kain aku dobi 3round.

Hasilnya,
Lantai kilat boleh buat cermin.
Yang tak best,
Entah berapa hari jek berkilat cenggini.
Sesilap kurang 24jam dah jadi macam biasa. Huhuhu~

Ok, segala jenis peloh keluar menjejeh arini.
Rasa macam sihat pulak bila buat mende camni. Senaman semulajadi kononnya.

Settle.
Kemas beg tangan pulak, berkilo kertas dan segala resit dalam tu. Yang ni habit.

Aku jenis suka simpan resit. Segala resit aku letak dalam beg tangan sampai tiba rasa nak mengemas macam ni.



Lepas tu susun ni pulak.


Taon bila nak habes, aku pon tak tau.

Pantang warna best, beli.
Alih-alih banyak gini.
Huhuhu~


Ok, nak beristirehat sementara tunggu suami balik.

Taknak masak arini,
Penatttttttttt.

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati