Tuesday 9 December 2014

Selamat pengantin baru kawan!

Assalamualaikum

Ni entry tertunggak ye. Dok peram dalam entry sampai pengantinnya pon dah tak berapa nak baru lagi. Hahahaha!

Hari kedua kursus. So far ok, belajar pasal sistem ni tak berapa stress la sebab boleh try & error.

Ok nanti update kesah harini. Sekarang nak cerita pasal pengantin-pengantin. Bila kita ni jadi pengantin lama, tiap kali dapat jemputan kenduri kawen memang terujanya lain macam.

Lagi-lagi pulak yang nak kawen tu kawan kita kannnnnnnnn....

Tahniah fatin&aliff

Akhirnya sampai ke pelamin jugak korang. Tak sia-sia berkawan lama ye. Ingat lagi masa form 4 selalu aliff ni kejar fatin. Kadang-kadang tepi toilet masa otw nak pegi kelas kitorang. Very the kenangan sangat. ;)

Aku memang tabik spring melantun-lantun pada korang yang berjaya couple bertahun lama, lepas tu dapat kawen. Hakhakhak!

Sebab paling lama aku berjaya couple pon dua tahun jek. Pastu babai. Bukan bergaduh ke apa, tapi sebab aku ni cepat bosan. Hope so bila dah kawen ni takmo la bosan kat laki pulak. ;p

Majlis fatin ni banyak betul saingannya. Hari yang sama sampai 3rumah. Tak pegi tak sedap, sebab semua kenal. Tapi kalau tak pegi majlis fatin ni, lagi super tak patut sebab dia kemain gigih datang melawat aku masa beranak budak berdua tu dulu.

Kawan baik masa sekolah la katekan. Cuma dia dah berjaya dalam kerjaya, aku ni je keja biasa-biasa aje. Huhuhu~

Hujan pulak masa hari kejadian tu. Aku anggap tu hujan rahmat je la ye. Dalam basah-basah baju pon aku tetap pergi majlis dia. Memang tak larat nak isi perut lagi masa tu, aku just makan ringan je buat syarat. Yang penting jumpa pengantin.


Dah pegi sini, jumpa la sukusakat masa kat high school dulu.
Kemain bergambar tak hingat sampai laki tunggu dalam kereta jek. Malas nak layan lettew. =P

Fatin cantik.
Laki fatin kacak.
Sesuai sangat.
Semoga ikatan yang baru dibina ni kekal sampai akhir hayat.
Semoga cepat dapat baby jugak. Boleh buat kawan dengan anak aku.



Aku tak dan pose banyak. Ko tengok tu pon anak aku dah terpaut-paut lengan. Yang lain semua single je bergambor. Aku? Sangat berjiwa KEIBUAN sangat. Hakhakhak! Pasrah je la nak weyhh~

Ni rumah last untuk haritu. Sebab memang dah bajet pasti berlama-lamaan kat sini. Prop semua cecantik sayangnya tak dapat nak bergaya sakan.

Bergaya cuma dalam kete je, tu pon selpi ajek. Hahahahhah!



Kbai!

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati