Tuesday 6 January 2015

DoubleF back to school

Assalamualaikum

Aku sebenarnya masih tak berjaya nak hapdet pasal holiday aritu.

Publish-fail-publish-fail

Last-last aku biar kan jek.

hari kelima ditahun 2015.
Betapa cepatnya masa berlalu,
Sedar-sedar eslk doubleF dah mula sekolah


Perasaan?

Aku eksaited.
Bebudak pon sama.
Sampai satu tahap aritu,
Aku rasa persediaan nak ke sekolah ni lebih kurang macam hari raya jugak.

Selagi tak sampai harinya,
Selagi tu la ade je yang nak dibeli.

Memula bekas pensel
Lepastu kaler
Pemadam pulak
Pembaris pon nak

Ingatkan dah settle.
Sekali esok nak sekolah,
Harini beli botol air pulak.
Muahahahaha!

Kalau 2tahun lepas cuma ada sorang anak yang sekolah, tahun ni dah ada dua.

Feel nya pon makin hebat la.

Esok mula orientasi selama 3hari untuk fareeq.

Aku risau sebab fareeq ni memang anak mak sangat. Dia manja. Semua nak ibu. Anak bongsu la katekan.

Tapi bila aku tengok semangat nak pegi sekolah dia tu, aku harap sangat die ok nanti.

Dah la masih pakai pampers. Ngeee~

Dedua dah lena.
Dipaksa tido awal oleh ibu nya.

Esok & lusa aku cuti. Encik suami pon cuti. Nak bagi moral support kaw-kaw kat fareeq.

Belajar dari pengalaman yang dulu,
Farish pon eksaited nak sekolah, tp bila sampai sekolah tak boleh kena ti ggal pulak haih!

Please abie,
Ibu harap awak behave nanti.
Awak pon ada abang kat school nanti.

Gudnite.
Ibu kena paksa diri tido,
Selagi tak tido,
Selagi tu hati tak tenang.

Kbai!

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati