Thursday 3 January 2013

kalau dah namanya manusia...............

assalamualaikum.
salam jumaat 

hari keempat di tahun 2013. awal2 tahun dah ter'jumpa' manusia yg begini. hurm......

 tak tahu nak mulakan dari mana. tak nak penuhkan otak sebenarnya, tapi rasanya perlu jugak diluah. 

kata orang..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RAMBUT SAMA HITAM TAPI HATI LAIN-LAIN
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kelompok paling berbahaya bila depan lain, belakang lain atau istilah senangnya talam 2 muka. 

penyakit orang melayu, lebih2 lagi orang perempuan. kalau diikutkan boleh gila, tapi dibiarkan kita pulak makan hati. >_<

tak adil rasanya bila kita tak pernah kacau hidup orang, x pernah selidik kurang lebih nya dia, tak pernah rasa nak bersaing pon dgn dia. memang tak pernah ada 'rasa busuk' tu dalam hati ni. tapi tiba2 nak jadi perwakilan la pulak. nk jadi orang tengah lagaknya. *_*

saya ada buat salah ke?
--kalau pon ada, mohon tegur baik2, xpayah la nak pandang2 saya mcm saya senget

saya ada salah cakap ke?
--kalau ada saya mohon maap la. saya memang 'peramah' tapi rasanya jarang sekali kita borak kn?

grrr!

bila dikenang,, memang sakit ati. tapi xpela, saya cuba untuk saba ok. 

saya--- tak pernah expose pon ape saya ada. saya tak pernah mention apa2 aset yg saya ada. jadi, apakah motip anda buat muka kelat itu??? 

saya---tak pernah pon banding2kan apa yg saya ada dgn apa yg anda takde, ataupon apa yg anda ada tapi saya tak ada. sebab tak penting pon kamu dalam hidup saya.

saya tak pernah kisah pon, walhal kalau anda tak wujud pon.. 'ada aku kesah?'

anda--rajin kerja, komited pada kerjaya.

saya--memang keje main2. tapi saya tak keje dgn anda. so tak payah la ye nak monitor saya bagai nak rak.

apakah isunya ye sampai semua tak kena? 

--nak keje pon jadi tak best. tengok muka masam kamu pon x suka jugak. mati terus perasaan saya nant. ;p

kalau anda nak beli bintang pon saya tak kisah. tak pernah pon nak iri. apekah anda iri dgn saya?

ohh jangan la buang masa. saya tak ada apa2. hutang banyak la. :p

setiap yg ada pada saya itu milik Dia. 
saya sedar Dia boleh tarik semula bila2 masa.
anda pon kenalah ingat sama.
nak naik,, naiklah tinggi mana pon saya tak kisah sikit pon.
tapi jangan lah naik dgn cara menjatuhkan yang lain.
tak manis ok! 

peace. takmo emosi2, takmo jiwa kacau. saya nak enjoy. sebab bila kita menyenangkan hati saudara yang lain, rezeki tu lebih berkat berbanding rezeki yang masuk dgn muka yang kelat macam apa. :P

bye! 
ingatkan saya kalau saya terlupa, tapi janganlah hukum saya tanpa diberi peluang lebih dulu. ^__^



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati