Thursday 18 July 2013

majlis berbuka bank rakyat 2013

assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seperti tahun2 lepas, tiap kali bulan puasa bank tempat  hb keje memang akan arrange majlis buka puasa. Tempatnya pon sama dari dulu, Prime City Hotel. Cuma bezanya, tahun ni baru puasa ke3 dah buat majlisnya.

Farish taknak ikot pulak. kerugian sebanyak Rm 35 disitu. Bukan senang bank nk sponser weyhh~

tapi makanan pon xde la canggih mana. serupa itu jugak. Lagipon kalau dah jenis macam aku yang tak boleh sumbat semua jenis makanan sekaligus pon rugi jugak. huhu~

layan gambar jek la. memang malas sangat nk cerita. apesal entah~

 ni grup aku. nama grup ni...
PERSATUAN ISTERI2 STAFF BANK RAKYAT

dalam grup ni la kitorang bincang, bila gaji, bila bonus, bila bajet raya. semua lah. Tu yang suami2 tak boleh tipu lagi. :p

yang ni tepek besar sikit. sebab yang tadi aku nampak gemok. 
hahaha! btw, terima kasih pd semua yang menegur kegebuan aku semenjak kebelakangan ni.
Siap tuduh aku pregnant tu yang aku tak tahan.

SEHINGGA ENTRI INI DITULIS, SAYA BELOM HAMIL. HARAP MAKLOM. :)
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati