Friday 19 July 2013

kubawa kesana sini

Assalamualaikum!



kalau dulu masa bercinta, 
tepek muka sidia kat purse.

lepas bertunang.
sanggup kerat pic yg besar tu semata2 nak part muka kami berdua je.

lepas tu kawen,
letak sebelah muka sendirik, sebelah muka dia.
konon nak kenen-kenen kan. 
^_____^

lepas tu lama dah tak berseri purse tu.
muka lesen memandu jek letak depan sekali
alasan?
sebab muka masa tu paling ayu. 
nampak muda remaja. 
hahahahaha!
mana x muda remaja, 
muka ambik lesen umur 17tahun punya~~~~~
sebijik jerawat pon xde.

cer letak muka sekarang?
nak letak pon pikir enampulohsatujutakali

jerawat ada
bekas jerawat ada
lepas tu campor dgn pipi yang macam apam.
haishhhhhhhhhhhhhhhhh!

perubahan hormom terlampau
mungkin sbb dah beranak pinak kot?
hurmm... alasan beranak jugak aku nak letak kan.
:(

tapi walau apa pon aku tak pernah sikit pon menyesal
sebab beranak,,
gile menyesal.
aku memang sukaaaaaaaaaaaaaa beranak
tapi tak suka bila anak meragam.
T______T

tp sejak bpe bulan ni, 
aku dh ubah muka dlm purse ni.
bubuh muka anak aku yg 2orang ni

tak comel?
ade aku kesah?
huhuhuhu~

kenapa muka diorang?
sebab diorang ni la yang kasik perabis tiap not dlm purse aku.
mihmihmih~

tak la....
sebenarnya alasan letak muka anak2 aku ni..
sebab selalu sangat aku rindu diorang

kadang2 bila aku hanta rumah mak,
atau aku babai time nak gi keje tu,
anak aku esp abie nangis
nak ikot
K__K

tak suka hokey!
tiap kali dia nangis gitu, memang aku sangat la berat hati nak gi keja.
tak sampai hati. terasa macam aku menyeksa dia pulak.
sobsobs---

maap sayang
ibu terpaksa pergi
ibu kena kerja
supaya hidup kita lebih selesa

masa tu aku harap sangat diorang faham. bukan aku rela pon nak kerja. Tapi kalau aku kerja, maka hiduplah kami berempat seadanya. Bukan tak bersyukur. Tapi yelah, zaman sekarang semuanya duit. Tak ada duit, tertinggal la kau disitu. :p

Lagi satu. 
perlulah aku bekerja, baru boleh membeli belah sesuka hati. Sebab duit sendiri. hihi~
Kalau mohon subsidi encik hb, dapat tu memang dapat. Tapi banyaklah catuannya. :)


So bila ada muka anak2 dlm purse ni,
bila ibu rindu o teringat,
bolehlah ubat2 rindu dengan muka diorang ni.
sebab rindu ibu pada anak2 ni setiap masa dan ketika,
walaupon tak sampai satu hari tak jumpa.
nak cakap aku gedik?
takpe, aku redha. 
:)



Terima Kasih

1 comment:

  1. normal laa kalo taruk gambar anak dlm wallet ni.
    Anak ni penguat semangat kita...kan..
    Anak jugak penguat kasihsyg ngan suami...

    ReplyDelete

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati