Saturday 30 November 2013

Smart reader kids pre-concert & graduation 2013

Assalamualaikum

Ni entry selasa lepas. Macam biasa, bila dah up 1 entry..kerajinan menghapdet tu tetiba menjadi2. So sementara ade masa dan idea, ayuh menghapdet dengan banyaknya. *maap ler kalau ade stori2 lapuk yang baru nak dipublish sekarang*

Haritu semua pelajar kena pegi ke kluang mall untuk acara raptai menjelang konsert sebenar. Kalau beberapa minggu sebelum ni masing2 sibuk berlatih menghafal segala step untuk persembahan hari konsert nanti, harini semua akan dipraktikkan di atas pentas. Pentas dimana majlis tu akan diadakan nanti.

Semalam cikgu farish dah pesan suruh hantar kat kluang mall jam 930pagi. Pagi tu aku kejut macam biasa then bawak farish breakfast kenyang2 kat kluang railway. Jam 920pagi baru aku gerak hantar dia. Masa tu pon dah ramai yang menunggu depan pintu utama. Aku turunkan farish n balik opis. Pukul 12 nanti baru ambik dia kat sini.

Tengahari tu aku datang awal sikit. 10 minit sebelum jam 12 dah sampai. Dapatlah tengok sikit persembahan farish. Tak saba nak tunggu hari sebenar. ;)

Sebenarnya harini jugak aku nak ngedate same cik adik manis,yati. Dah lame plan tapi memanjang tak jadi. Harini harus jadi. Nanti die ungkit. Hahahahha!

Demi adikku tersayang,akak sanggup ngulor ok!

Lepak sama di kfc saje. Mak pon kuangkut sekali. Senang nak ambikkan gambar kami. Heheheheh~

Tapi bile berposing dengan anak2 memang la kena bersabar sangatttttttt.

Penat kami mak2 senyum paling sweet, dorang wat spoil gamba. Adehhhh~

Dating sekejap sangat. Tak puas nak menyembang dwngan usahawan muda ni. Belom abes korek rahsia nak kaya. Hehehehe~

Nanti kite kelua lagi ye. ;)

Ni la hanif,bff farish kat smart reader kids. Jangan taktau betapa besar pengaruh hanif dalam hidup anak2 aku.

Abie yang kecik tu pon pandai request nak rambut pacak2 macam hanif! =_=

Jenuh la aku ni tenyeh gel rambut tu nak kasik tepacak. Adehhhhh~

Hanif-farish
Perkenalan di smart reader kids. Aku n yati berkenal lebih rapat di smart reader. Sebelom ni kitorang dah kenal, tapi sekarang makin kenal. Dah kenal sangat baru boleh gonjeng2 together. Hahahahhahaha!

Tahun depan anak yati ni dua2 dah masuk sekolah. Pilihan dia masih tetap smart reader kids. Dan aku pon akan buat pilihan yang sama untuk abie tahun berikutnya. ;)


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati