Saturday 7 September 2013

Malam Warna warni lebaran edisi 2013

Assalamualaikum!  ;)

selesai sudah dengan jayanya majlis raya kastam kluang. Ramai jugak jemputan2 nya. Aku bajet staff dengan ex staff je,sekali berduyun duyun orang yang aku tak kenal ade kat majlis ni.

2 ekor kambing dah tergolek seksi dan mengiurkan. Telan air liur menengoknya...

Lagu2 raya dah bergema satu opis ni. Budak2 dah berlari kesana sini. Memang happening. Masa aku sampai tadi dah 8.15, tapi bff aku yang 2orang tu tak nampak kelibatnya lagi. Harus 'grand' sangat sebab tu sampai lambat. Hikhikhik~

Ohh lupa beritau,malam ni aku datang dengan mak. Tak lupa jugak double F ibu. ;)

Encik suami ku memang tak ikot. Malas katanya.

Tiba je opis malam tu. Kelam kabut menyusun duit2 raya. Ni part keje aku. Farish pulak mengekor jek dari tadi. Bukan main lagi die ye. Kehulu kehilir eskot ibu.

Port khas anak beranak aku. Depan photobooth. Senang nak berposing. Heheheheh~

Sekali dah posing,farish kemaruk nak bergambar je. Aku tau die syok pose dengan props segala. Anak hai anak,menurun peel gila gambar ni. ;p

Barisan2 bersatu mengutip duit raya. Aku ni setia berdiri sebelah bos. Tengah ralit menengok budak2 beratur ambik duit raya,tetiba.. Haishhh!!!

Farish hafiy la!

Nasib mak xde sakit jantung, kalau tak matila terkejut bila farish beratur elok je nak ambik duit raya. #__#

Zaman bila anak aku ni kemain berani lagi ek? Transformasi dah sekolah la ni kot. Alhamdulillah~

Lepas tu dah hujung2 barisan tu,aku nampak farish lagi. Tengah pimpin abie ke depan. Nak jugak ajak adik die. Hihuhi~

Masa makan yang dinanti! Ambik semua jenis makanan. Kambing,ayam,nasi,mi,sosej,roti. Semua ade. Kehulu kehilir mengusung makanan. Harus makan sampai kenyang. Silap2 tersandor terus. ;p

Aku baru nk duduk menyuap nasi farish dah ajak teman die basuh tangan. What the?!

Nampak tak betapa sibuknya aku tadi sampai orang dah siap makan baru aku terhegeh2 nak makan? =_=

Sesuap..dua suap. Tengah syok jilat jari tu nama iols dipanggil.wahhhhh!!! Dapat cabutan bertuah ler~ ^_^

Rezeki lagi. Masa join bowling dulu pon dapat, arini pon dapat lagi. Rezeki anak2 la ni. Time dorang ikot ibu, mesti ade luck. ;)

Makan. Bergambar. Makan lagi. Gambar lagi. Sampai sudahnye macam tu.

Nasib budak berdua ni pon ok. X meragam. Sempat la tapau sikit untuk bawak balik rumah. Untuk pakwe yang kat rumah tu dengan buat stok breakfast esok. Heheheh~


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati