Monday 2 September 2013

tempat makan cantik kat kluang ni

Assalamualaikum

Malam ni berdua sahaja. Lepas servis2 badan, terus lapa. Paksa encik suami bawak makan terus. Aku dah skip lunch ye arini,so lapanya bukan sikit2. ;p

Lama dah aku tengok kedai ni. Ada satu cawangan kat bandar kluang, memanjang ramai orang. Tetiba harini terjumpa brand sama sebijik. Terus opppppppppp tekan brek.

Hiasan macam best. Kerusi pon kalerful. Macam selalu,aku memang senang dipengaruhi. Letak warna warni sikit, pasang lampu canggih2 sikit,terus aku jatuh cinta pandang pertama. Hahahha!

Kesayangan aku tu konfemla nak try western kalau kedai2 cenggini. Harga pon menarik. Rm6.90untuk blackpepper chicken chop. Harga murah rasa pon okla. K aku nak makan dulu. Untuk korang yang cari tempat makan 'sedap mata memandang',sinilah jawabnya.


Terima Kasih

1 comment:

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati