Sunday 1 September 2013

Untuk lelaki yang paling aku cinta. Chewahhh!

Assalamualaikum~

Syawal ke 24 tahun ni..
Genapla 5tahun kami kawen. Heheheh~

Sukar dipercayai aku dah 5tahun jadi bini orang. Aku masih belum sempurna sebagai isteri, sana sini masih kena diperbaiki. *sengih*

Sebenarnya tak perasan pon harini anniversary kitorang sebab masa kawen dulu bulan 10,so agak jaoh lagi la. Alih2 pagi tadi terpandang kat kalendar tu, arini 24 syawal. Yepp kami nikah 24 syawal bersamaan 24oktober. ;')

Takde hadiah dan takde makanan canggih2 sebab semuanya unplanned. Cuma upacan kasih sayang aku pada si suami dan niat dalam hati untuk jadi yang lebih baik bagi penggal ini. Hahahah! Penggal la sangat~

Kalaula dia baca blog ni, especially entry ni.

Perlu untuk dia tahu, aku sayang kamu sangat. Walau kamu selalu menyakitkan jiwa, tapi kamu juga yang paling tabah melayan tebiat isterimu ini. Walau kamu maintain muka takde perasaan tu,diriku tahu kamu mesti sayang aku sangat2. Kalau tak,mustahil kamu mampu melayan peel binimu ini waktu mood malasnya datang. Semoga kita selamanya bahagia walau kita bukan lagi pengantin baru.♥♥

Till then. Selamat ulangtahunperkahwinan buat nurul farehah + mohd nor hafizan.


Terima Kasih

1 comment:

  1. alololo..sweetnya.hihihi..selamat ulang tahun akk ;)

    ReplyDelete

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati