Monday 28 October 2013

Tudung versi geli2

assalamualaikum!

ini bab fesyen. kalaupon mak encik xla haptudet sangat dgn fesyen2 ni,tapi selagi mampu up akan kuusahakan. ;)

sana sini orang kemaruk dengan tudung2 glitter ni. maka aku juga gigihlah mengintai market. Majoriti jual harga 40-50 sehelai. semput mak encik!

satu hari tu,tak ingat hari apa tp konfiden hari minggu masa tu. melilau la kat kluang mall. singgah satu kedai tudung femes kat kluang ni. (femes bukan sebab mahal ye, tp sebab banyak sgt cawangan die kat sini)

glitter wide shawl. rm 20.

tanpa toleh kiri kanan,terus kupilih dengan rakus. kainnya agak keras. sama macam yang aku tengok dlm tv tu. mungkin lps basuh ok. ececehh..
poyo sangat diriku!

merah lawa. hijau gojes. biru mengancam abes.

.pening.

lepas kukirai satu persatu, nekad ambik kaler gold. masa tu dah terbayang zara dalam cite  love u mr arrogant tu. kne make sure nanti aku se cun die. hahahahah!

lepas bayar terus balik. rendam dalam baldi dengan harapn kekerasannya hilang. esok nak melaram nih~

esoknya aku siap2 nak pegi jemputan kawen kira. schoolmate kat STK dulu. we olz xlah rapat sangat tapi bila orang dh jemput ape salahnya kita datang. lagipon aku memang free harini. jadi marilah makan free!

plus rumah die kampung sebelah ni je. mak ayah pon dapat jemputan jugak. Cu x dijemput tapi aku paksa je buat teman. hahahaha!

tudung baru ni tetap keras n kembang2. ade karipap2 pulak depan muncung die. stress mak!

walaupon tudung berkaripap,muka tetap bajet hot. gila kau, diriku sorang je yang pakai shawl geli2 ni. ;p

memang bangga diri. phuii!

sampai2 je makan dulu. kepala tegak je konon xnak shawl tergalih.  maklumlah jap lagi nak jumpa ramai member2 lama kononnya. Hakikatnya benci tak dapat menikmati makanan dengan sepuas hati.

betullah kata orang,,kalau dah taraf mak-mak tiada gunalah nak melaram bagai. kusangka anak dah makin besar dapatlah emak nak glamer2,nahhhh..sekejap je tudung glitter mak kena tarik dengan abie.

konpemla mengerekot abes. mcm nk nangis mak tau. hoiii la anak,x boleh ke bagi chance kat ibu kejap?

walaupon tudung dah macam ape, tetap jugak.nak masuk jumpa pengantin. itu memang wajibla.kan. nanti penat2 aku datang pengantin.x.nampak aku. aik,,perlu ke pengantin nampak aku? ;p

pose dengan pengantin. kelass kemain tinggi puan pengantin sampai aku kena jinjit2 kan kakiku yang ala kadar ni. hahahahah!  oh mengapakah diriku x kelihatan langsing? xmau pakai baju ni lagilah. buat aku nampak bambam.

lepas aku upload pic ni kat IG, kemain ramai.ckp aku chubby. macam cool je aku reply kan. padahal makan dalam wooo~

wish u happy marriage dear. semoga berbahagia till jannah gitu. dikurniakan anak yang comel dan beribu-ribu lemon.dan yang paling penting, kau sangat gojes haritu. ;)

cinta dari zaman sekolah yang berakhir dengan perkahwinan. Syabas!

balik dari rumah kira,pantas berdesup ke batu pahat. Mari kite belai diri. katakan selamat tinggal kepada rambut yang macam berus sabut~


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati