Wednesday, 25 November 2015

DoubleF final exam!

Assalamualaikum

Sesi persekolahan 2015 dah selamat melabuhkan tirainya. Rata-rata sekolah dah start cuti panjang, tapi lain kisahnya untuk anak-anak aku ni.

Diorang baru nak buat penilaian akhir tahun. Dan semestinya kalini debar lebih pasal dua-dua dah sekolah. Dua-dua dinilai.

Phewww~
Besar harapan aku pada keduanya.
Harap sangat diorang dapat buat yang terbaik untuk akhir tahun ni.

4hari yang mendebarkan.
4hari tu jugak tak berenti doakan anak-anak bertuah aku ni semoga dipermudahkan urusan diorang. Diterangkan hati dilapangkan dada untuk jawab semua soalan dengan tepat.

Aku sebagai mak dah usahakan yang termampu untuk anak-anak. Buat latihan pengukuhan untuk pastikan diorang betul-betul mahir dengan apa yang dah diajar.

Kalau ada rezeki diorang,
adalah pencapaian yang memberangsangkan nanti. Andai kata bukan rezeki kalini, aku redha & pastinya aku tetap support diorang untuk terus cuba jadi yang terbaik lain kali.

Pagi tadi dapat whatsapp dari TC Min.
Both kiddos tengah jawab soalan exam. To be honest, as emak memang tak keruan bila pikir pasal ni. Memang doa sesangat diorang dapat buat baik-baik.

Gambar sekitar latihtubi yang aku buat untuk budak berdua ni. Cukup semua dengan ejaan, bacaan, kiraan, etc.

As for me,
Kalau kita tak usahakan sesuatu,
Tak mungkin kita akan capai sesuatu tu seperti yang kita mahukan.

Study smart doubleF.
Do your best!


Terima Kasih

1 comment:

  1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

    ReplyDelete

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati