Wednesday 25 November 2015

DoubleF final exam!

Assalamualaikum

Sesi persekolahan 2015 dah selamat melabuhkan tirainya. Rata-rata sekolah dah start cuti panjang, tapi lain kisahnya untuk anak-anak aku ni.

Diorang baru nak buat penilaian akhir tahun. Dan semestinya kalini debar lebih pasal dua-dua dah sekolah. Dua-dua dinilai.

Phewww~
Besar harapan aku pada keduanya.
Harap sangat diorang dapat buat yang terbaik untuk akhir tahun ni.

4hari yang mendebarkan.
4hari tu jugak tak berenti doakan anak-anak bertuah aku ni semoga dipermudahkan urusan diorang. Diterangkan hati dilapangkan dada untuk jawab semua soalan dengan tepat.

Aku sebagai mak dah usahakan yang termampu untuk anak-anak. Buat latihan pengukuhan untuk pastikan diorang betul-betul mahir dengan apa yang dah diajar.

Kalau ada rezeki diorang,
adalah pencapaian yang memberangsangkan nanti. Andai kata bukan rezeki kalini, aku redha & pastinya aku tetap support diorang untuk terus cuba jadi yang terbaik lain kali.

Pagi tadi dapat whatsapp dari TC Min.
Both kiddos tengah jawab soalan exam. To be honest, as emak memang tak keruan bila pikir pasal ni. Memang doa sesangat diorang dapat buat baik-baik.

Gambar sekitar latihtubi yang aku buat untuk budak berdua ni. Cukup semua dengan ejaan, bacaan, kiraan, etc.

As for me,
Kalau kita tak usahakan sesuatu,
Tak mungkin kita akan capai sesuatu tu seperti yang kita mahukan.

Study smart doubleF.
Do your best!


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati