Saturday 12 September 2015

Double F join taekwando class

Assalamualaikum

Hai.
Hai.
Hai.

Makin tenggelam timbul rasanya blog aku nih sebab ada masa rancak update. Lepastu sepi tak berupdate sampai berminggu-minggu.

Ngeee~

So sorry. Tak tau nak curi masa celah mana untuk update blog sebab ada je nak dibuat sepanjang masa.

Will try my best untuk update walaupon entry dah lepas. Pelan-pelan naa, kasik pending dalam draf dulu.

Siap taip kita publish.
=)

Last wednesday, both farish & fareeq attend their first taekwando class. Ni antara program yang dianjurkan little caliphs dan macam biasa aku memang suka join. Both kids pon suka je. Kitorang register awal ogos aritu lagi. Teruja.

Sejak hari tu,
Tak berenti la budak-budak ni tanya bila class nya nak mula sebab masing-masing tak sabar nak kuat macam ultraman.

Erkk?

Ada yang tanya, tak risau ke masukkan diorang ke kelas taekwando ni? Takut salah langkah jadi bukan-bukan pulak.

Hmmm..
Simple for me. Pada aku apa yang kita niatkan, itulah yang inshaallah akan berlaku. Aku nak diorang ada basic, tak mau push pasal diorang pon budak lagi. Biar diorang paham sendiri.

Asalnya aku daftar kan diorang ni lebih pada nak isis masa terluang diorang. Kasi diorang peluang bergaul dengan kawan-kawan diluar waktu sekolah.

That's all.

Untuk RM 130 yang aku laburkan untuk register budak-budak ni, aku rasa ok. At least nampak aliran duitnya kemana dan untuk apa. Macam selalu, ak tak mahu berkira bila masok bab belanja anak-anak ni.

Jadi untuk hari rabu yang pertama ni, aku teman diorang. Selama sejam. Kebetulan liza pon nak register adam kat kelas ni. Jadi adalah kawan dari sekolah luar yang attend class ni. Hanif & hasha pon ada haritu.

=)

Sejam tu tak lama mana pon. Untuk anak- ank aku yang makan masa nak adapt dengan situation tu, aku rasa sejam tu ok.

Lepas selesai tu tanya farish best ke tak. Of course die kata best. Tapi lain pulak kisahnya dengan fareeq. Nampak macam serik je nak pergi lagi. Huhuhuhu~

Papepon aku harap keputusan ni tepat. Nak buat diorang happy je, sebab bila diorang happy aku pon pasti happy.


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati