Saturday 17 August 2013

Syawal 10 punya cerita

Assalamualaikum...

Kejap je dah 10syawal kan. Hurmm.. Hujung minggu mcmni baru dapat plan untuk beraya. Rasa free & tak trkejar2 nak bersiap. Tu yang penting tu.

Mengenangkan minggu depan kami nak berangkat ke sabah, perlu untuk kitorang gunakan minggu ni sebaiknya untuk jalan habis2an. ;)

Tepat jam 11 bergerak untuk jemput mak ayah. Si suami taknak ikot, dia pon x berapa nak sihat. Sengau je bunyik bila bercakap. Dah jangkit wife die la ni. Hahaha!

So hanya ada mak ayah aku dan budak kecik berdua ni. Cu pon taknak join. memanjang tak.sedap badan jek. Nak dapat anak ke aku nih???

Kitorang ke rumah jiran2 lama,sedara mara sebelah ayah dan rumah cik im. Semua rumah takde gamba sebab segan nak snap. So yang kat bawah ni cuma pic kat rumah terakhir. rumah cik im kat taman sri impian. En suami pon dah dijemput untuk join sekali masa ni ;)

Aku x jamah nasi langsung arini. Konon nak kontrol tekak dan perut. Tapi time mengadap sup gear box tadi aku tak toleh kiri kanan dah ye~ ^==^

Esok ade baki sehari lagi untuk beraya. Ade jemputan rumah terbuka kawan en suami esok. Lepas tu nk beraya rumah cik adik kita yang sorang tu.  Harap2 menu Open house esok tak memukau sangat. Nanti tak tahan aku menengoknya. ;p

Suke tengok pic yang las ni. Abie merenung masa depannya. Sebenarnya abie jakun kat tingkap panjang tu kan nak kan?????? Muahahahhahaha! :p
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati