Thursday 29 August 2013

Transformasi kerjaya kat tempat kerja

Assalamualaikum..

Tertunggak banyak entry. Tak mampu menghapdet on time. Banyak sangat yang terjadik spanjang minggu ni.

Masa otw sabah aritu, aku diinform tentang penjadualan semula tugas2 kat opis ni. Maka berpindah unitlah aku nanti.

              .Taktau nak rasa sedih ke suka.

Suka sebab akhirnya dapat jugak aku bertukar unit. Sebelum ni dah berapa juta kali aku mintak tukar unit,memanjang xdapat sebab takde sape yang sukarela nak ganti tmpat aku kat kaunter tu. Bila ingat2 balik memang stress. Makan hati la~

Sedih sikit sebab kena tukar unit kat tingkat atas. Tragis ok bila fikir yang aku nanti kena geng dengan staf tingkat atas. Meninggalkan bff sekalian di tingkat bawah. Feel orang atasan la aku lepas ni. Kiri kanan depan belakang semua bos. #___#

Kuatkuasa 2september. Maknanya esok hari terakhir aku kat kawalan pungutan ni. Lepas ni takde la aku menongkat dagu menunggu customer bayar cukai n takdelah lagi merasa ketiak basah tak sempat kering sebab ramai sangat customer masa hujung bulan.

Sentimental jugak... Dari 2011 kat unit ni. Dari lepas bersalin farish, mengandung abie sampai bersalin lepastu sampailah umur abie sekarang ni. Panjang ceritanya......... 

Walaupon pada awalnya ura2 aku ke unit lain tapi sampai masanya ke tempat lain, aku try untuk bertabah. Positiplah otakku..

Perancangan manusia itu nampak sempurna,tapi teliti lagi perancangan Allah. Mungkin ada hikmahnya semua ni. Sape tau lepas kat unit baru ni, bos lebih nampak kewujudan aku kan. Hehehehe~

Mudah-mudahan banyak yang baik2 dari yang pelik2. Mudah2an juga aku cukup terang hati untuk belajar something yang baru. Bermain dengan angka dan macam2 penyata. Seluruh hasil stesen kluang nanti aku yang kerjakan. Jangan aku tak dapat kerja sudahlah~

Sekian. Nanti aku bagi pose terakhir aku kat unit lama ni. Buat ubat rindu aku masa kat unit baru. ;)


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati