Friday 20 December 2013

Bila anak dan ibu mengidam

assalamualaikum
11pagi hari ahad dah sampai ke kluang mall. asyik kluang mall je? memang ni jelah yang ada kat sini. kluang takde soping mall yang havoc2. Sebab tu kalau orang luar mesti cakap kluang takde apa2. tapi pada aku, yang membesar 25tahun ni kat kluang..ini dah cukup maju compare zaman aku sekolah dulu. ^_*
tadi masuk ke sini sebab aku mengecek nak makan pizza kat encik suami. ngeee~
tengok jam macam awal lagi, maka disuruhnya kami pusing2 kawasan sekitar dulu. aku pon mengikut saje. takde ape yang dicari jadi aku menyusur je la tanpa arah tuju.
posing depan pokok krismas. x sambut, cuma nak menyibuk bergambar. anak2 aku ni pon makin pandai bergaya. ntah ape2 gaya tapi jadilah. tetap nampak kiut.
pagi2 gini pon dah ramai orang. maklumlah hujung minggu. cuti sekolah pulak tu.
dah setengah jam berjalan baru tuju pizza hut. line clear. macam awal sangat pulak nak makan time gini. nak makan ke xnak ek???
tetiba farish cakap nak makan 'bakar-bakar'.tu diaaa sekali dia request. aku jengah bbq place. ade orang dah. terus tanya pendapat encik suami.
nak pizza...
tapi farish dah merengek nak ke bbq place.
tekak ibu nak pizza
tekak abg nak berbarbeku
ok...ibu mengalah.
mengenangkan kamu itulah anak. encik suami geleng kepala. Aku ok je sebab dua2 pon lebih kurang je harganya. takpelah kalau tekak aku tak terima asal anak aku puas hati dapat makan bakar2 tu. heheheh~
layan pic je la ye. sebab lepas makan tu terus balik rumah. Kekenyangan~

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati