Thursday 16 April 2015

Moh upgrade stamina!

Assalamualaikum

Ni kisah semalam tau,


Tiada gambar nak setepek sebab tak bawak henpon turun.

Kemana?
Kami joging petang semalam.

Sebenarnya dah lama plan nak joging, tapi manjang tak jadi je.

Akhirnya semalam baru berjaya.

Joging dengan dua orang anak tu. Lari sikit dah semput..

=P

Ramai yang joging petang-petang kat sini. Macam-macam kaum, tak kira tua muda pun.

Fresh bila badan berpeloh. Budak berdua dah aku tinggalkan kat playground area situ. Tapi jujurnya aku tak berani buat gitu. Bahaya kot takde yang jaga diorang. Tobatlaaaa tu yang pertama & terakhir.

Lepasni aku nak ajak cu, tu pon kalau die nak la. Bukan nak suruh berlari, mintak jagakan anak aku je sambil dia ambik angin petang.

Ecececehh..

Malam lepas joging tu, aku tido awal.
9malam dah cari bantal. Penat betol rasa.

Maklomlaah badan dah manja.


Esok lusa nak joging lagi.

^_*

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati