Tuesday 28 April 2015

Swing mood

Assalamulaikum

Harini baru selasa.
Tapi untuk orang kat johor arini dah 3hari bekerja.

Masalah jerawat masih tak selesai. Tepek sana sini terasa dianiaya sangat. Kejam.

Selera makan meluap-luap. Semua nampak sedap. Semua nak rasa. Semua teringin.

Las las baju kerja sendat mendat tak boleh bernapas. Huhuhu~

Oh ya,
Semalam pergi area parit raja, restock barang jualan kat sana. Sebelom ni tak pernah pon aku cerita pasal vendor butik yang aku join ye.

Actually dari hujung tahun lepas aku dah mula join vendor concept ni. Mula-mula kat simpang renggam & now kat parit raja. Kat sini kawasan student UTHM berkumpul lalulalang & untuk beberapa bulan ni aku rasa sales nya memberansangkan.

Jual beauty product, supplement, memang laris la. Semua berebut -rebut nak cantik. Dah cantik nak maintain cantik pulak.
;D

Tapi dengan masalah jerawat berkilo kat muka ni apekan daya. Orang tengok pon pikir empatpuluhkali boleh caye ke tak dia ni jual beauty product.

Huhuhu~

A poor me.


Ni slot aku kat parit raja.
Baru topup stok sebab barang banyak dah habis. Alhamdulillah, murah rezeki.

Lepas jek siap restock terus pecut balik kluang. Lama dah hold urusan restock ni sebab takde teman nak pegi sini. So harini kebetulan cu ada, bawaklah dia ajak teman..

Sampai rumah terus bergelut dengan periuk belanga. Masak makan malam pulak. Mandi pon tak lagi dah mula menumis bagai. Takpe, aku ok walaupon rasa penat sikittttttttt.

Eh, tapi malam tadi ada orang emo la..cakap sikit dah sentap lepas tu bantai mogok sampai ke harini. Sepatah haram pon tak bercakap.

Hurmmm.
Biarlah. Malas layan. Sendiri mogok.pandailah sendiri elok nanti.

Nak melayan hidung yang dah mula soksek soksek berhingus ni dengan sakit kepalanya lagi. Ditambah pulak rasa mengantok tahap tak boleh blah ni, aku malas pikir. Nanti kejap lagi eloklah dia.

Agaknya laa....


Minggu ni cu mengasuh kat rumah aku. Senang la tak payah drive jaoh-jaoh. Lega.

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati