Sunday 7 June 2015

Problem bila henpon dah jadi album gambar

Assalamualaikum

Tengah tenung henpon yang makin hari makin menjadi semakin berat. Asik bagi amaran :

SD card full
Memory full

Pening.
Inilah masalah aku sejak ada henpon. Sejak anak dara membawa ke berumahtangga sehingga di hujung usia muda belia.

Mula-mula aku sangka semua akan ok bila aku beli memorycard yang kapasiti nya lebih besar. Misalnya 16G.

Aku kira itu dah cukup untuk simpan semua lagu-lagu yang aku download sekali dengan imej yang bakal aku abadikan kononnya sebagai kenangan.

Sudahnya sampai harini menanggung derita bila memori dah penoh dan tak dapat snap picture yang latest.

Meroyan jap delete sana sini.
Sakit jiwa bila dah beria senyom manis-manis sekali takdapat snap pasal memory dah penoh.

Huh,
Terus bukak galeri cari mana nak delete. Malangnya aku selalu tak tau nak delete yang mana satu!

Semua aku suka.
Semua sayang nak delete.

Muka aku yang bajet retis terkenal,
Bajet duta produk,
Bajet pose model ternama,
Tu belom yang bajet menang anugerah bintang paling popular.

Bencikkk taw.

Walaupon ada pose yang sama 4 5 keping aku tetap sayang nak delete. Kalau muka budak-budak berdua tu lagi aku sayang.

Muka serebeh diorang,
Muka manja diorang,
Candid sana sini,
Aku sayangggg gila nak delete.





Henpon aku bukan cuma aplikasi untuk call dan mesej, rasanya lebih banyak berfungsi sebagai album simpan gambar aku je kot.

Tengah pikir nak burn dalam cd la. =)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati