Monday 1 June 2015

Raikan cinta di Muar, Johor

Assalamualaikum

Cuti sekolah macam ni memang sinonim dengan majlis perkahwinan. Berkeping-keping kad jemputan sampai ke rumah. Siap dua tiga rumah serentak dalam satu hari.

Sorry pada mana-mana jemputan yang tak sempat attend.

Farish demam lagi. Tapi ada jemputan kat muar arini. Dah janji nak pergi dengan cu. Ayah pon siap dah cuti sebab nak attend majlis ni. Ni kenduri kawen sepupu aku.

Kiddos.
Kitorang bersiap lambat pasal masih berbelah bagi nak pegi ke tak. Bergantung pada kondisi farish. Tapi bila dia kuatkan diri semata nak pergi orang kawen, akhirnya kitorang bertolak juga.

Sampai saing-saing pengantin. Terus cari makanan tak toleh kiri kanan dah. Cuaca kemain panas. Tak lama lepas makan, farish terus melentok semula.

Huhuhu~


Family kecik kami.
Farish masa ni ada depan pelamin, die taknak join pasal dah mula rasa tak sedap badan kot.







Kazen.
Kitorang sebaya. Jadi dari kecik memang selalu dibandingkan. Tapi yah ni extra cerdik dari aku dan selalu aku tercicir beberapa 'A kat belakang.

Hahahahha!
Doktor yah. Aku suka dia sebab dia sentiasa merendah diri even pangkat dia jaoh lebih tinggi dari aku.

Yah ni dah ada anak sorang. Anak lelaki sama macam aku jugak. Hiks!

Petang tu pekena mi bandung. Lepas ngidam farish. Hujan pulak tu, dengan bawak budak demam. Sangatlah berhati-hati aku nak makesure takde yang kena hujan. Taknak la melarat sakitnyaaaaaa.







Setel bab makan. Oh lupa bagitau kami makan mi bandung abu hanipah ye. Not bad. Laju je masing-masing menyudu padahal baru lepas makan nasi minyak. Hahahahha!

Lepas makan lepak kat tanjung. Lama sangat tak kesini. Rasanya zaman baru-baru kawen dulu kot. =P


Keluarga kecik kami.


Posisi sini pulak.









See the happiness?
Kami tak ramai tapi kami saling melengkapkan.

Bahagia.
Alhamdulillah.

Kebetulan ada ekspo pulak, dapatlah membeli sikit. Sedar tak sedar dah nak maghrib.

Eh cepat balik!!







Happy face.

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati