Sunday 24 May 2015

Fareeq's birthday threat!

Assalamualaikum

Malam ulangtahun kelahiran fareeq aritu, aku bawak dia keluar makan. Alhamdulillah ada rezeki lebih sikit bulan ni, dapatlah buat belanja untuk dia.


Sangat gembira.
Nampak senyuman tu dari telinga kiri bersambung sampai telinga kanan.

Sangat bahagia.
Itu yang aku rasa masa tu.
Kejayaan mengembirakan hati anak adalah pencapaian terbaik seumur hidup. Taktau nak kata camne. Tapi aku rasa bahagia sampai macam nak keluar airmata gitu.


Anak yang aku kandung 9bulan,
Yang macam nak tercabut nyawa aku lahirkan,
Bersengkang mata aku besarkan,
Sekarang dah petah berkata-kata.

Setiap patah dari bibir tu semuanya menyenangkan. Penghibur hati semua isi rumah.

Mungkin semua ni pengalaman baru pada dia. Rasa teruja bila kek dengan lilin kat atas ada depan mata dia.

Dari siang dok canang harini hari jadik b tau.
=)

Spend time berempat, memang precious moment sangat. Jarang ada peluang sambut ulangtahun macam ni. Last year seronok sikit sebab ada family yang lain. Kalini cuma kami berempat jek.

Takpelah, janji ada kenangan.
Janji ada cerita kat sini nak dibaca beberapa tahun akan datang. Tak anak-anak baca, empunya diri ni yang baca sendiri. Insya Allah.


My sweet little family
.
.
Tak perlu ramai kalau yang sikit menyempurnakan,
Tak perlu mahal kalau yang murah itu dah membahagiakan.

Menghampiri usia perkahwinan 7tahun, dua cahayamata lelaki ni dah menyempurnakan dunia berkeluarga aku.





Semua rasa macam mimpi pulak.
Anak dah dua. Dah sekolah pon dua-dua.
Alahai anak, tolong jangan cepat sangat besar ye. Tak puas jaga anak kecik.

For sure satu masa nanti,
Ibu mesti rindu semuanya tentang korang. Huhuhu~



Dear fareeq qashfiy,
4tahun bersama ibu,
Banyak manjanya dari kena denda.

Jadi anak soleh ye.
Anak yang rajin berusaha untuk jadi yang terbaik.

Siapa kita harini menentukan siapa kita hari esok. Kita hanya akan dipandang orang kalau ilmu kita tinggi.

Ingat,
Ibu dengan babah dah korbankan banyak wang, masa & tenaga untuk pastikan awak dapat yang terbaik, yang sama rata dengan abang farish. Tak pernah pon kami bezakan kasih sayang pada keduanya.

I love u.


posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati