Sunday 10 May 2015

Tudung termahal aku

Assalamualaikum!

Ahad sudah~
Cuti berbahagia selama 10hari tamat harini bila aku terpaksa jugak masok opis. Alangkah bahagia kalau tak payah pegi opis lagi tapi boleh dapat duit gaji. Hahahah!

.zengg.

Nak tunggu cuti bergaji selama 3bulan lama bebenor, jadi apply cuti rehat ajelah yang mampu.

Eh nak tau, semalam lepas makan takde ape nak buat tangan pon gatal nak cuci mata kat group AJ. AJ ni tudung aidijuma tau yang datin norjuma pakai tu.

Fenomena sangat sekarang nih sebab setiap minggu akan keluar design baru lepas tu sekali tu je la designnya. Takde restock2 lagi.

Banyak yang cantik aku tengok kat group tu. Tapi orang macam aku ni minat yang white label je sebab paling murah. Hahahah!

adelah bape helai green label yang kedua termurah harganya. Kesian.

=P

Aku bukan fanatik pada jenama ni. Aku beli bila aku rasa nak beli sebab berkenan pada sesuatu design. Takde maknanya aku nak melabur lagi untuk sehelai tudung.

Tahap kemarok macam masa aku gilakan FNJ dulu dah berakhir. Mungkin sebab sekarang aku ade banyak komitmen lain nak kena setelkan selain menghabiskan duit gaji pada benda-benda macam ni.

Mungkin la kot....

aJ ni dah lama jugak rasanya. Sebab aku ada beli sehelai ni dah 2 3 tahun lepas jugak rasanya. Design batik. Masa tu aku kirim kawan belikan sebab teringin nak rasa selai. Plus datin juma tu peminat aku.

Eh salah, aku peminat dia.
Mueheheeh~

So malam tadi kebetulan aku nampak de org letgo aJ batik macam aku punya. Cer teka bape die letgo?

RM80-RM120

sehelai.
Ye,sehelai oke.

Laju jek dah sold. Dahsat giler.

Entah kenapa mengada jugak aku upload kat bawah post tu.

For sale. Condition 9/10.

Nahh,, tak sampai bape minit berpusu PM masok nak beli tudung aku tu.

Percaya tak ade offer sampai RM200 untuk selai tudung yang dulu aku beli tak sampai pon 50ringgit.

Phewww~
Sesak napas omak weyh!

Mata nampak duit jek.
Kalau tau leh semewah ni,
Mesti aku borong banyak-banyak dulu.
Hahahah!

Eh untung tau pembeli tudung aku yang dikatekan OS tu. Aku ni mana la memakai sangat sebba kerja pon pakai uniform.

So memang preloved tapi nampak new tau. Berbaloi beli.

Makanya dengan duit jualan ni, aku boleh beli 20helai aJ whitelabel tau...

Nak simpan.
Mana tau nanti jadi stok OS, boleh niaga lagi.

Hahaha!

Ni aku belanja selpi aku dengan tudung mahal. Selama ni aku ikat hujung macam mak kiah bawah pegi pasar malam jek. Rupanya tudung standard bawak event beso-beso rupanya.

Bila cerita kat encik shuben kite tu,
Die pon konpius ape kemahal bebenor tudung bawal kain cotton nih.

Hihihi~


posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati