Monday 25 May 2015

Happy birthday dear sista!

Assalamualaikum

Kalau semalam birthday fareeq,harini birthday cu pulak.

Selamat ulangtahun ke25 nurulfarhain



The one & only adik yang aku ada. Ni jek la kawan berkongsi permainan,lepas dah main bergaduh, merajok taknak kawan tapi lepas 5minit dah berdamai pasal takde geng lain kan.

No choice.
Hahahahha!!

Kenangan sangat.
Kitorang selalu dapat benda yang sama.
Baik mainan ataupon pakaian.

Tapi dapat sama bukan alasan untuk tak berkelahi. Dan semestinya kalau berkelahi yang selalu kena marah mesti aku even sebenarnya aku adalah mangsa.

Kesian.

Diusia 25 tahun ni. Dengan anak sebagai hadiah untuk tahun ni, pasal tahun lepas celebrate dengan perut besa die jek. =P

Semoga pertambahan umur ini makin mematangkan adik dalam segala tindakan. Jadi ibu yang baik, makcik yang best & murah rezeki.

Cu selalu jadi penyelamat. Bila aku taktau mana nak letak anak-anak aku lepas habis school, dia tak keberatan pon tengok-tengokkan bebudak tu.

Pakej pengasuh dan makan tengahari.
Tanpa bayaran.

Terima kasih sangat.
Allah je mampu balas budi dia. Biar murah rezeki dia sekeluarga, aku tumpang suka.

Ok sekian untuk tahun ni
Sekejap je adik dah 25tahun padahal rasa macam baru je aku sambut ulangtahun aku yang ke 25 tahun.

Huhuhuhu~
How time flies~


posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati