Friday 8 May 2015

Suri rumah separuh masa..

Assalamualaikum.

Tajok entry sangat tak boleh blah, very the drama pasal malam tadi layan isteri separuh masa. Suwitt.

Ok,sebenarnya nak kasitau harini dah mula cuti rehat aku sepanjang minggu ni. Spend a full time as a housewife tapi nampaknya tak lekat rumah jugak.

=P
Pagi nih tetap bangun macam biasa, prepare bekal anak-anak. Harini bawak bihun singapore favourite diorang lagi. Lega.

Liat giler diorang nak bangun pagi ni. Penangan cuti dah lama sangat la nih. Berkerut dahi nak mengejutnya. Lastly lewat setengah jam sampai kat sekolah. Huhuhu~


Ini muka balik sekolah. Happy kids.

For sure akan lebih happy kalau hari-hari dapat layan diorang macam ni. Tak payah kelamkabut jemput diorang lepastu laju je hantar rumah cu then balik office semula.

Tak best.
Huhuhhhu~

Harini plan nak keluar pusing-pusing shopping mall dengan mak & cu. Sempena mak cuti balik kluang ni, dapatlah jalan sama-sama. Lama dah tak jumpa. Especially farish, rindunya kemain lagi.


Ni sebelom kelua jemput anak tadi.
Ni la mak.
=)

Mak sangattt rapat dengan budak berdua ni sebab dari lahir memang mak yanga asuh diorang bila aku kerja. Sekarang servis asuhan dah beralih pada cu.


Cu.
The only one.

Sebenarnya aku banyak terhutang budi kat cu dalam hal pasal anak-anak. Esok kalau ada anak kecik, plan nak upah kat cu je. Biar la jaoh sikit nak hantar, janji aku yakin anak aku ok.




Kitorang pusing main-main area kluang mall je. Have fun.

Jumpa customer jap hanta barang. Kesian kak shara dah berminggu order manjanggg aku takdan COD.

Lepas tu terus pegi makan. Berdua dengan fareeq je. Ketagihan sundae menjadi-jadi.



Setel makan, balik sambung tido kat rumah.

.The end.

posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati