Friday 15 May 2015

Hati perempuan finale episod

Assalamulaikum

Malam tadi habes dah cerita hatiperempuan kat tv3 tu ye. Kemain trending lagi. Kat fb aku tu gasak kua update pasal die saje.

Hahahah!

Aku pengikut cerita tu tapi minggu ni banyak episod yang aku skip. Tiba-tiba tengok episod akhir, ok la.

Tak larat la nak sakit hati tengok peel yuhanis dalam tu. Tapi aku takdelah sampai nak ngutuk si pelakon tu, waras lagi aku ni nak pikit yang dia cuma ikot skrip jek. Hakikatnya taklah macam tu kot.

Takde dah scene sikacak lepas ni.
Kerana tengku zaril la aku tabah nak tengok setiap episod, melting!


Semua hero pasti buat melting. Adil kan?
Eaok cerita baru, melting kat hero baru pulak. Itu ajelah mampunya sebagai penonton.

Hummm...

Bye ku ril!

Ending yang best. Menyengih jek aku menonton sorang-sorang.

Nak beli novel memang taklah. Zaman membaca novel dah lama aku tinggalkan. Takde peluang untuk tu semua lagi sejak aku asyik menelaah buku sekolah anak ni.

Dah,
Takde hati perempuan slot akasia lagi. Yang tinggal hati perempuan aku je. Aku yang perempuan pon tak hati batu gitu rasanya. Selalu aku ilek jek mengalah dengan encik shuben. =P

Harini cuti merap kat rumah je. Masak dari sarapan, lunch sampai la minom petang. Melayan buah hati yang sorang ni jek.

Kejap lagi harus aku tertidur.



posted from Bloggeroid


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Cerita Tentang Kita | Template Designed By Blog Bingkisan Hati